onsdag 10 februari 2010

Ljust och fint

Nu börjar det bli ljusare om dagarna, eller rättare sagt solen är uppe mycket längre. När jag vaknar vid 7.30 så är det nästan helt ljust och sen går inte solen ner förrän vid 16.30, visst är det härligt när man börjar se ett slut på vintern? Fortfarande dålig uppdatering på bloggen men det är mest för att jag bara jobbar på GANT hela veckan, händer inte så mycket mer i mitt liv än att jag står och plockar upp nya varor i 6 timmar om dagen (japp, har valt att jobba 12-18 för att hinna med lite möten och annat praktiskt med det egna företaget/nya jobbet).

Igår var jag och J ute på landet hos hans föräldrar där vi åt en otroligt god middag bestående av laxtoast till förrätt, renskavsgryta med ris, sallad och lingonsylt till huvudrätt och sen en fruktsallad med nötter och grädde till efterrätt. Mumma! Men höjdpunkten var ändå de andra gästerna, ett par från Sydafrika som är hos dom och hälsar på. Alltså, vilka underbara människor med en otrolig livshistoria och passion för vad dom gör. Kom väldigt bra överrens med dom så nu är vi nerbjudna dit, när vi vill!!! Det ska vi absolut göra inom en väldigt snar framtid. Tänk safari och en massa annat kul.

Nä, nu är jag trööööööööttttt. Ska dricka en massa vatten och sen ta mina vitaminer och sussa sött.

Pusssssss

1 kommentar:

  1. Härligt att höra att det börjar bli ljusare där hemma! Jag räknar månaderna tills jag kommer till Sverige.. bara omkring 4 kvar! Har ingen aning om var vi ska bo men det brukar lösar sej... försöker att inte stressa upp mej. Funkar oftast.
    Vilken underbart god middag det lät som ni åt, jag blir alltid så sugen på svensk mat när jag kikar in här och ser vad för nåt smaskigt du lagat/ätit :)
    Kul att ni fick möjlighet att knyta lite sydafrikanska kontakter oxå! Tänk vad kul att åka på Safari! Tillsammans med Anderna i Peru och berömda Machu Pichu, är det något som finns på min lista!
    Stor kram vännen, hoppas du får en fin helg. Puss!

    SvaraRadera