onsdag 3 februari 2010

Snöstorm

Jaha, nu var det snöstorm på gång igen. Jag som hade tänkt ta en promenad upp till husläkarmottagningen (tar 15-20 min) men ångrade mig ganska snabbt när jag tittade ut genom fönstret och såg snön vina i luften.
Fick ta bilen upp istället, det gäller att köra försiktigt nu för det är verkligen snorhalt överallt.

På husläkarmottagningen kollade en läkare upp mina födelsemärken, han såg inget konstigt. Men eftersom jag tagit bort sådana förut och även resten av familjen har gjort det så skickade han en remiss till hudläkarmottagningen för att vara på den säkra sidan. Det kan nog ta tid innan jag får komma dit men det känns iaf bra att få dom kollade speciellt efter mina två år i den starka australiensiska solen.

Vad händer idag då? Jo, nu ska jag ta det lite lugnt sen tänkte jag och honey ta en promis och kl.13 ska jag befinna mig uppe på GANT för jobb. Dom ska få in en massa nya kläder så det blir uppackning av kläder hela eftermiddagen, inte kul men tiden går iaf fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar