tisdag 2 februari 2010

I´m back

Jag tror att jag är tillbaka igen, men jag tror inte att jag kommer orka/hinna skriva varje dag. Det är mycket just nu, en massa nytt och spännande som händer, saker som innebär stora förändringar. Men dessa förändringar är bara roliga men tar på krafterna kan jag lova.

Idag är jag ledig, har tränat mig själv, städat lite, tvättat och softat runt. Sen fick jag ett ryck och bakade egna semlor, jag gjorde minisemlor, alltså inga megastora saker eftersom jag tycker att det blir för mäktigt. Men nu har jag tryckt i mig 2 st och mår illa kan jag lova, men gott var det. Väntar på att J ska komma hem från gymmet där han har tränat en ny klient, för när han kommer hem ska vi ta en promis.

Det var allt for now, hörs snart igen.

3 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka!! Åh vad jag saknat dej :) Vad händer i ditt liv, nu blir jag nyfiken! Vill jättegärna höras snart - längtar efter en pratstund med min absoluta favoritvän!
    Hur ser torsdag ut för dej, morgon eller kväll?
    Stor Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack tack gumman! Ja, du frågan är nog vad som inte händer i mitt liv just nu. Bara allmänt mycket nytt med jobb och så. Det är klart vi ska ta en telefondate imorn (torsdag), torsdag kväll passar bäst för mig, fredagmorgon för dig då. Du kan väl skicka ett meddelande på fre.morgon när du vaknat och är redo. :-)

    Kramar i massor

    SvaraRadera
  3. Hej vännen! Ska upp tidigt och köra ner till farmen imorrn. Jag vill ju kunna sitta i lugn o ro när vi hörs så undrar om nån av dom närmsta dagarna funkar för dej? Massa kram!

    SvaraRadera