torsdag 14 januari 2010

Ett litet uppehåll

Jag orkar helt enkelt inte blogga just nu, eller rättare sagt jag har ingen inspiration alls. Så jag ger mig själv ledigt fram tills på måndag, då hoppas jag att jag har hunnit samla lite mer krafter och framförallt inspiration. Det är ju roligt att blogga men bara om man har något kul att skriva om, annars är det ju inte roligt att läsa.

Imorn har filmatiseringen av Jens Lapidus "Snabba cash" premiär, den ska jag och min C gå och se. Blir nog mys. Hoppas bara att filmen är lika bra som boken, sträckläste den i somras när vi var i Turkiet.

2 kommentarer:

  1. Hej fina madde! Hur var filmen? I veckan MÅSTE vi höras på tfn, jag kan i stort sett alla dagar. Är ju halvt handikappad så lär mest vara hemma.. Hoppas du mår bra! Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej söta! Jag saknar dej här inne på bloggen.. Ringas på tfn nån dag snart? Kram!

    SvaraRadera