lördag 9 januari 2010

Trött sååååå trött

Förstår inte vad det är med mig? Jag är så himla trött hela tiden, men jag tror att det är mörkret och att det är så kallt ute så att man undviker att gå ut om man absolut inte måste. Brist på solljus och frisk luft. Måste nog ta en långpromenad imorn, helst innan jobbet. Blir 4 timmar på GANT imorn, tror att jag överlever det. Jobbar ju med min vän A, då brukar det vara en hel del att snacka om oxå vilket fördriver tiden.

Nu ska jag kolla film och äta godis.....

2 kommentarer:

  1. Hej söta! Ville bara säga att jag saknar dej massor! Önskar jag kunde rymma hem till dej just nu o ha lite Emma o Madde tjejsnack! Känner mej som en fånge i mitt eget hem typ -åh är så trött på att ha gäster så du anar inte.. Hoppas dagen på GANT inte blev alltför lång. Stor kram gumman!

    SvaraRadera
  2. Hej gumman, jag läste precis din blogg om hur less du är på att ha en massa främmande människor i ditt hus hela tiden. Jag förstår dig, verkligen! Det är ju kul att ha besök men inte när det blir för länge, för mycket och flera på raken. Jag önskar också att du kunde rymma hem till mig, då skulle vi kunna ha våra tjejsnack, i timmar. Jag tycker att vi tar en telefondate imorn! Vad säger du om det? Äh, skcikar ett mess till dig senare så kan vi bestämma nåt.

    Stor puss och kram till dig

    SvaraRadera