måndag 11 januari 2010

Lite piggare

Idag vaknade jag med ganska bra energi i kroppen, började med att cykla 30 minuter på motionscykeln. Sen blev det en snabb frukost bestående av naturell youghurt med färska hallon i och en lingongrova med smör och ost.

Kl. 9.00 träffade jag A uppe på gymmet för att köra ett PT-pass med henne, gick väldigt bra och vi båda var nöjda efteråt. Hade egentligen inte tänkt träna på gymmet idag men när jag ändå var där passade jag på att köra 25 min på crosstrainern och några CORE/magövningar, samt lite lugn och skön stretching för mina stackars muskler som är ganska stela just nu. Beror nog på kylan och min vanliga ovilja att stretcha.

Nu har jag ätit igen och ska snart duscha och bege mig ner på staden för lite jobb åt pappsen, blir nog en lugn och skön dag känns det som.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar