måndag 4 januari 2010

Dåligt av mig

Ja, jag har ju inte direkt varit bra på att uppdatera bloggen de senaste två dagarna. Anledningen till detta är två låååååånga arbetsdagar på Arlanda som har sugit musten ur mig, men nu ska det väl bli lite bättre de kommande dagarna. Idag jobbar jag på GANT och imorgon blir det ännu ett pass på Arlanda (10.00-17.30, helt ok), på onsdag är det ju en röd dag igen och sen jobbar jag för pappa tors-fre.

Träningen då? Ja, den har det varit lite sisådär med de senaste dagarna, jag har cyklat på min motionscykel men något gympass har det inte blivit och det lär dröja till på onsdag innan jag besöker gymmet igen. Det funkar inte med öppettider innan dess.

Nu ska jag ringa några samtal, sen hoppa på motionscykeln för 40 minuters förbränning.

Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar