onsdag 23 december 2009

2 dagars träning

Jag har hunnit med 2 dagars träning innan jul, alltid något. Får som sagt panik av att sitta stilla för länge.
Igår körde jag och min J Olympisk lyftar träning på nya Friskis gymmet här i Norrtan, dom har nämligen skaffat riktiga lyftarplattformar med tillhörande utrustning. Är sjukt nöjd över det!
Vi var där i hela 2 timmar igår, helt slut efteråt. Brukar inte träna i 2 timmar, men när jag och J kör tillsammans coachar vi varandra mellan seten och därför tar det så mycket längre tid.
Vaknade imorse och hade sjuk träningsvärk i hela kroppen, kunde knappt ta mig ur sängen.
Trots träningsvärken pallrade jag mig iväg till gymmet och körde ett bröstpass som jag avslutade med ett antal superset av biceps och triceps, behöver jag säga att jag är helt slut i överkroppen nu?

Btw: jag är nere på pappas kontor idag och fixar det sista innan ledigheten, skönt!



Osmickrande bild, men jag orkar inte ta en till.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar