söndag 20 december 2009

Lördagens kväll

Glömde helt bort att skriva vad jag hade för mig när jag kom hem från jobbet igår. Det blev ingen middag med M och H, dom hade fullt upp med att träffa släktingar och jag var ju sjukt trött. Men vi har bestämt att vi inom en väldigt snar framtid ska ses ändå, det var ju som sagt väldigt längesen sist.

Iaf, jag klev av bussen uppe vid ICA där J mötte mig. Blev lite matshopping för kvällen och sen tog vi bilen ner till "Hemmakväll" (passande namn på en dvd- och godisbutik) där vi köpte godis.

Väl hemma åt vi vitlöksbröd, baguetter med skagenröra och kräft-aioli röra med avokado på. Kanske låter som en konstig middag men det är bara så gott! För att toppa upp middagen låg vi och tröck i oss godis i soffan samtidigt som vi tittade på "Ghosts of a girlfriends past" (ganska bra film, mys med romantiska komedier) följt av två avsnitt av "So you think you can dance".

Hoppade i säng vid 23 och sov till 8.30, välbehövligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar