fredag 11 december 2009

White and black chocolate chip cookies



Just nu står jag och bakar mina favvo choclate chip kakor med vit choklad och Marabous mjölkchoklad i. J älskar mina kakor, haha, känner mig som värsta hemmafrun när jag står och bakar dom främst åt min älskling.
Det kommer nog slinka ner iaf en kaka hos mig oxå, samtidigt som vi ska kolla på idolfinalen som sänds från globen. Min föredetta jobbarkompis Erik är en av de två finalisterna och då måste det ju hejas för fullt. Eller titta ska vi iaf göra.

2 kommentarer:

  1. Å mums va gott! Jag älskar att baka - tyvärr är jag inte lika bra på att ha bakverk sittandes hemma så det gäller att ha nån att ge bort dom till innan man äter alla själv haha. Pojkvännen är oftast det självklara valet, andra gången skickar jag ner en låda till farmen :) Fast dina kakor skulle jag gärna smaka både en och två av! Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, dom blev lyckade mina cookies. Men jag hade inte heller kunnat baka såhär om inte J åt en hel del av "skörden", då hade det slunkit ner för många sötsaker hos mig också. Smart att skicka ner en låda till farmen, hmmm, men varken mamma, syster eller J´s familj är speciellt into bakverk. Jag ska baka dom här kakorna till dig när du är hemma nästa gång :-) Kram

    SvaraRadera