lördag 19 december 2009

Hjärnan sitter i en bastu!

Ja, det är precis så det känns. Mitt huvud är såååå varmt, anar att jag har lite feber och snoret rinner som sjutton, jättetrevligt när man ska stå och se trevlig ut för alla passagerare. Jag vägrar köra bil till jobbet nu när det är svinhalt, kallt och snöigt. Det innebär att jag måste åka buss till jobbet, en buss som bara går varannan timme på helgerna. Imorse fick älsklingen skjutsa mig till stationen vid 05.20, satt på bussen och huttrade i 1h och 15 min och sen vart det en frukostmacka från donken samt en kaffe på det.

Nu sitter jag här i holken på T2 och försöker vara trevlig mot passagerarna, funkar fin fint än sålänge. Men då ska man komma ihåg att lördagar är den lugnaste dagen på hela vecka.

Senare idag ska vi kanske träffa M & H som egentligen bor i Götet, men dom är i Sthlm på besök över helgen. Vi gick alla samma utbildning i Australien, M gick i samma klass som mig och J, men H började ett år efter oss. Ska bli kul att ses, det var ju nästan två år sen sist.

Nu ska jag jobba lite, later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar