lördag 12 december 2009

Kallt

God morgon!

Idag är det kallt ute och det är även lite snö på backen, åhhh vad jag önskar att det blir en vit jul! Snart ska jag och J ut på en morgonpromis, sen blir det fixande inför den här busy dagen. Idag är det utbildningsdag med de nya kollegorna, 5,5h träning. Känns kul, men min höft är lite öm igen så jag får nog ta det lite lugnt. Efter utbildningen ska vi hem till C&E där vi blir bjudna på middag, trevligt!
Just nu känner jag att jag kvävs lite av allt jag/vi ska/måste göra innan jul, jobbar som en tok som vanligt och känner att jag inte har tid med mig själv. När jag känner så här vill jag helst gräva ner mig i en grop och stanna där tills saker och ting har lugnat ner sig, men det funkar ju inte. Det som känns bra är att vi iaf är på väg mot något nytt och bättre, positive thinking people!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar