söndag 20 december 2009

Bastun fortsätter



Min hjärna kokar fortfarande i mitt huvud, snoret rinner och jag stinker vitlök. Mysigt det låter va? Till följd av mitt tillstånd (mest pga febern) kommer jag inte jobba idag, tror att det är ett klokt drag så att min stackars kropp får vila upp sig ordentligt. Räknade precis efter och det var hela 6 dagar sen jag tränade nu!!! Alldeles fööööör längesen, men vad ska man göra när man är sjuk? För övrigt snöar det och har snöat dygnet runt och det ser mer och mer ut som om det kommer att bli en riktigt vit jul...Myyyyys på hög nivå.

Just nu sitter jag och mumsar i mig frukost, det blev en julinspirerad sådan idag. Den består av kokt ägg, chai te med mjölk och hårt bröd med smör, julskinka (tack mamma) och stark, grovkornig senap på toppen. Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar