söndag 27 december 2009

Live från bussen

Sitter just nu på bussen på väg till Arlanda för 12 timmars jobb. Känns otroligt roligt att jobba 12 timmar denna söndag, speciellt när alla jag känner är lediga. Tycker synd om mig själv. Gick upp kl.6.00 för att hinna cykla 30min på motionscykeln innan jobbet, får ju panik av att vara stilla en hel dag så det var värt att gå upp lite tidigare. Igår efter 4 timmar på GANT mötte J mig så att vi kunde handla, sen körde han mig till gymmet där det blev ett snabbt och effektivt ryggpass. Var sen tvungen att hämta bilen hos syster min, självklart var det ett 0.5 cm tjockt lager av is på alla rutor och min smarta syster hade dessutom parkerat bilen i värsta snödrivan. Först fick jag hacka is i en evighet, gick inte jättebra och det slutade med att jag fick försöka smälta den genom att ligga på rutan. Såg säkert helt sjukt ut, men det funkade! Sen skulle jag backa ut vår lilla bil med dom minsta däcken ur snödrivan, behöver jag säga att det var en utmaning? Var sjukt arg och irriterad, svor som fasen och det bara kokade i mig. Efter 10 minuters bökande behagade bilen att komma ut på vägen. Vilken pers! Nu börjar jag må illa av att skriva medans bussen åker, hörs sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar