måndag 14 december 2009

Snö

Så här ser det ut just nu: en bit av julstjärnan och orkidéen kom också med på bilden.




Klockan ringde 05.50 imorse och fy vad trött jag var! När jag väl hade vaknat till så tittar jag ut i mörkret och ser att det ligger fullt med snö på backen och självklart också på bilen. Jag hatar att borsta snö och skrapa av rutor på bilen, det känns ännu värre när det är så tidigt på morgonen och man har bråttom iväg. 06.30var jag uppe på gymmet för att tränna A, min klient som jag har här hemma i Norrtan. Det gick superbra även om vi båda två var trötta. Efter det tränade jag själv, det blev ett halvmotiverat överkroppspass. Nuförtiden kör jag alltid bröst, rygg och axlar tillsammans och det är helt enkelt för att jag inte har tillräckligt med tid för att köra separata pass eftersom jag har varit "tvungen" att lägga in lyftarträningen också. Så det blev superset för att göra det så effektivt som möjligt och sammanlagt 6 set på varje kroppsdel, det känns lagom.

Nu mumsar jag på tunnbröd med ost och en kopp te, och ja just det, innan det blev det en drink med esa pro för att tillfredställa proteinbalansen i kroppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar