fredag 11 december 2009

Mångsysslare?

Idag skulle jag helt klart kunna kalla mig för mångsysslare.

Efter energidrickan som jag sippade på imorse körde jag 40 min morgoncardio på min motionscykel, samtidigt som jag tittade på Top Model cycle 13 på ch131.com (kolla in den sidan, där kan man streama alla serier, gratis!)

Sen ringde Simon, precis när jag skulle hoppa in i duschen, messade och sa att han skulle ringa senare. Då blev det en snabbdusch, ultrasnabb sminkning och en slarvig knut på huvudet samt GANT-outfiten på, eftersom jag trodde att Simon skulle ringa inom 15min som vi hade kommit överrens om. Men det dröjde så jag hann äta frukost, borsta tänderna och gå hemifrån innan han ringde. Efter ett väldigt underhållande samtal påvägen till jobbet var det dags att jobba, blev 3 timmar för mig på GANT eftersom jag inte kunde jobba längre idag. Sen, till bilverkstan för att hämta ut bilen som varit på lagning (syrran blev påkörd för ngr månader sen) och service. Körde i racerfart ner på stan, in på pappa kontor fixade lite där, sen upp till torget för att sälja korv i 1h (pappas kompanjon skulle till sjukhuset). Efter det promenixade jag upp till mammas jobb för att hämta min Henri Lloyd jacka som jag beställt (är supernöjd, varm och skön dunis blev det), sen ner till pappas igen där jag nu sitter och fixar igen.

På något sätt har jag även hunnit på i mig en smörgås och en Julmust (igen) under tiden, inte mycket mat men jag har inte hunnit med mer. Nu måste jag springa upp till bilen och ändra mätaren. får bara stå i 2 timmar på den parkeringen, SKIT!!

Jag är imponerad om någon orkar ta sig igenom hela den här texten, men såååå här har min dag varit, so far!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar