tisdag 15 december 2009

Jobb, igen

Idag blir det jobb, hela dagen på GANT. Hmmm, just nu känns det som om jag hellre skulle sitta på pappas kontor, men det kan vara kul att göra något annat. En dag på GANT innebär full GANT utstyrsel=väldigt strikt, tänk skjorta, finbyxor, ulltröja med logga osv. Men ibland är det faktiskt riktigt kul att klä sig strikt och fint, man känner sig väldigt proper.

Igår kväll gick jag, mammsen och syster på Aerobics. Det var jättelängesen som jag var på Aerobics senast, säkert två år. Jag kan säga att jag älskar Aerobics, dans och step, man blir glad av all bra musik och koreografin, särskilt när man kan den och kan ta i ordentligt. Det enda som var ett minus igår var att ventilationen inte fungerade så det var olidligt varmt i salen plus att Aerobicen låg efter "skivstången" (Friskis namn för Body pump) vilket innebar att det redan när vi började var som en bastu i salen. Men nu har jag bestämt mig för att börja gå på Aerobics och step igen för att jag blir glad av det och det är bra fettförbränning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar