torsdag 17 december 2009

Stinkbomb?

Skalet från min uppätna blodapelsin




Jag har kurerat mig med vitaminer, bra mat och rå vitlök under det senaste dygnet och har varken blivit bättre eller sämre. Bara jag inte blir sämre så är jag nöjd, för precis som Em skrev i kommentaren till förra inlägget så är det något vi hatar mer än något annat så är det att vara sjuk!! Upptäckte igår att blodapelsinens tid är på ingång och jag bara älskar blodapelsin, så det blir till att missbruka det just nu. Först för att det är sååååå gott och sen för att det innehåller en massa c-vitaminer, i´m happy!!

Har ju som sagt jobbat på GANT de två senaste dagarna och det har varit sååååå kallt inne i butiken (vilket inte har hjälpt min förkylning) och dessutom har det inte funnits ett dugg att göra. Så idag ska jag jobba lite för pappa och det brukar vara lugnt, skönt och sen slipper man frysa. Usch, jag jobbar alldeles för mycket just nu men det är bara att hålla ut för efter jul blir det lugna gatan tills jag kommer igång med det nya jobbet. Då ska jag njuta och träna, me like!

Tittade just på rubriken till inlägget och inser att jag tappade tråden men det jag skulle säga var att jag förmodligen går runt och stinker vitlök. Men jag bryr mig inte sålänge jag kan undvika att bli supersjuk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar