söndag 13 december 2009

Gårdagen

Igår var det som sagt 5,5h utbildning med nya jobbet. Jag var öm i höften igår så jag kunde inte köra någon lyftning, så för min del blev det att inta coachingrollen. Den rollen är något som jag känner att jag ännu inte kan hantera så bra som jag vill när det gäller olympisk lyftning, och är det något som jag hatar så är det att känna att man inte har full koll och kontroll på saker och ting. Mao, nya lärdomar hela dagen igår och en del felsägningar, men det är ju så man lär sig, eller hur är det man brukar säga?

Efter utbildningen blev det dusch och jag fick som vanligt vänta på att min J skulle bli klar, JAG FÅR ALLTID VÄNTA PÅ HONOM!!!! Sen mötte vi upp C&E på Vapiano på sturegatan, det blev en mysig 2 timmarsmiddag med trevligt sällskap och en god pastarätt med scampi. Sen hem och sussa, utbildningsdagar tar kol på en.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar